پرسش های متداول

پرسش های پیش از خرید

نحوه پرداخت وجه به چه صورت است؟

در حال حاضر پرداخت فقط بصورت آنلاین و از طریق درگاه بانکی امکان پذیر است

ارسال سفارش از چه طریقی انجام می‌گیرد؟

با توجه به حجم سفارش، وزن و ابعاد محصول، نحوه ارسال کالا متفاوت خواهد بود. سفارشات سنگین و حجیم توسط باربری و سفارشات سبکتر توسط تیپاکس ارسال می‌شوند.

هزینه ارسال چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه ارسال کالا توسط شرکت باربری محاسبه و بصورت پسکرایه دریافت می‌گردد.

می‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

اگر مشکلی در روند خرید آنلاین دارید برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما به شماره 02122620650 تماس بگیرید.

میتوانم بعد از ثبت نهایی و خرید، سفارشم را تغییر دهم؟

برای تغییر یا لغو سفارش با کارشناسان ما به شماره 02122620650 تماس بگیرید.

می‌توانم کالایی را که موجود نیست سفارش بدهم؟

به غیر از محصولات موجود، فقط کالایی هایی که لیبیل پیش خرید دارند را میتوانید سفارش دهید.

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت بکنم؟

خیر، در حال حاضر امکان خرید اعتباری یا اقساطی وجود ندارد.

خدمات پس از فروش

در چه صورتی می‌توانم کالای خود را بازگردانم؟

در صورت مغایرت محصول با اطلاعات درج شده و یا عدم رضایت از کالا می‌توانید تا 48 ساعت پس از دریافت کالا نسبت به مرجوع کردن آن اقدام نمایید.

چطور می‌توانم برای مرجوعی کالا اقدام کنم؟

به منظور شروع فرآیند بازگشت کالا، با کارشناسان ما به شماره 02122620650 تماس حاصل فرمایید.

گارانتی کالا شامل چه مواردی می‌باشد

برای مطالعه شرایط و ضوابط گارانتی به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

نحوه عودت مبلغ کالای مرجوعی به چه صورت است

عودت مبلغ تا 72 ساعت کاری پس از دریافت کالای مرجوعی توسط شرکت و تایید توسط کارشناس مربوطه به طول می‌انجامد.